woensdag 26 december 2007

HAPPY X-MAS

Na enkele dagen van inactiviteit door één of andere wicked ziekte ben ik eindelijk weer op post. Mijn late kerstwensen vol vrede aan de baton rouge en uiteraard ook aan alle trouwe blog lezers van deze geweldige blog...















Laten we dan maar direct 3 plaatjes posten:


1) Robyn - With every heartbeat (Steve Angelo Dub)

Best wel een lekkere dub. Net ietsje dansbaarder gemaakt.


2) Freemasons - Tuff ass disco thingie

Groovy plaatje met lekkere opbouw en leuke melodie. Je bent een fan of je bent het niet.


3) Chromeo - Needy Girl (Lifelike Remix)

Niet de beste remix van het moment maar hij mag er wezen. Cathy geluid in de loop en spelen met de vocal.

2 opmerkingen:

stijn zei

Robyn, da wijfke maakt echt lekkere plaatjes. Ik prefereer wel de Punks Jump Up Remix van de door Auke gepostte plaat, maar de reden waarom dat zo goed bevonden wordt is vooral omdat het origineel echt goed is. Voer voor een funky Dukes mix (zit in de planning fase ;-))

Aukie Noodles zei

Hoi,

Ja ik geef toe die Punks Jump Up remix is van betere huize. Maar de steve angelo dub is zeldzamer ;) A man's got to do, what a man's got to do!Ik kijk alvast met meer honger als duizend piranhas samen, uit naar de dukes edit.

Keep on spinning