donderdag 27 december 2007

Les gouts et les couleur on ne discute pas

Haaiidiee Hooddie, X-MAS kunnen we nu wel definitief afsluiten en in ter zelfdere tijd ons klaarmaken voor hopelijk weer wat super vette releases in komend 2008. Mijn aandacht gaat dan vooral naar Brodinski gaan. Die mannen maken geschift goede platen naar mijn bescheiden mening. Om het af te leren ga ik nog twee lekkere plaatjes wat ik vandaag gecolecteerd heb hier posten. Keep on spinning!

















1 Rufus Wainwright - Tiergarten (Supermayer Remix)

Een rustige plaat met de gekende "Supermayer" beats eronder. Genieten geblazen!


2 Sebastien Leger - Desire


Voor de commercieele kikkers onder ons nog eentje van Sebastien Leger. Als je één song van hem gehoord hebt, heb je ze allemaal gehoord! Allesinds ik heb ze al allemaal gehoord :)

1 opmerking:

stijn zei

Brodinski, ik ben ook eens benieuwd wat dieje gaat aanvangen komend jaar. Hij maakt wel lekkere plaatjes, maar zijn dj set op Radio Soulwax-mas was wel niet zo denderend vond ik.

Over nieuwe talent gesproken, ik denk dat volgend jaar de doorbraak gaat betekenen van Punks Jump Up, Surkin en de Bloody Beetroots. Die laatsten komen op 12 januari trouwens in de culture club. Allen daarheen! En als ik mij niet vergis is Surkin ergens binnenkort ook te zien in de Petrol. heuj!

Sebastien is ne drol, de enige goeje naamgenoot is SebastiAn. Of Sebastien Tellier ook nog wel. Als het maar Frans is en veel lawaai maakt.