donderdag 31 januari 2008

Justicalism





Een goede avond allemaal samen. Ja, ik zal maar onmiddellijk vertellen waar het over gaat, want mijn inspiratie is zo wel ongeveer op na een week van voor zot werken. Daarmee, nog es wa dikke platen. Het is eens wat anders dan dansen he. Beloega & Sijs zullen mij in ieder geval wel gelijk geven. Voor wie het mopje niet snapt, de flinke scout in u herinnert zich ongetwijfeld nog de activiteiten georganiseerd door voormalig groepsleider Merel. Juist ja... 'Had je tien miljoen...'.

In ieder geval, deze post gaat over Justicalism. Justice... en Digitalism... En wel in die volgorde. Ten eerste klinkt Digistice nie en ten tweede is Justice gewoon veel beter dan die lelijke Duitsers. Maar goed, omdat de full-cd's van deze 4 heren geen ongemerkte releases hebben gekend in 2007, hebben de Dukes hieraan hun handen eens vuilgemaakt. De mix ligt al ongeveer sinds juni vorig jaar klaar, maar wegens te mottig om em echt af te maken nog niet gepost. Onder het motto "het is goed genoeg om in uwe auto-cd-speler te steken" gooi ik em dan toch maar online. Ik hoop dat ge er van kunt genieten, want tis allemaal nogal ruige boel uiteraard.

The Dukes - Justicalism

Geen opmerkingen: