dinsdag 20 november 2007

Single Malt


In deze rubriek post ik voortaan 'Single Malt' liedjes. Dit zijn liedjes die in mijn oren klinken als een Single Malt op uw tong proeft. Het zullen steeds rustige liedjes zijn, die niet mogen ontbreken in ieders collectie.


Wist je dat Whisky minstens 3 jaar op houten vaten moet rijpen. Anders mag het niet verkocht worden als Whisky. (Vandaar dat het tot nu geduurd heeft voor de eerste Belgische Whisky gemaakt werd.)

Het eerste liedje van de rubriek is voor Bruce Springsteen. Een man die veel hits schreef en een ongelooflijke live performance. Het liedje Paradise is niet meteen het meest bekende nummer, maar het is een prachtig nummer om in uw zetel te gaan liggen en uw ogen te sluiten en weg te dromen. Dromen van maagdelijke eindeloze diepsneeuw. Dromen van mooie vrouwen met prachtige borsten. En als echt mag: Massa's gigantische borsten, groot als bergen, die met 1,5 meter verse sneeuw zijn bekleed, en gij zijt de eerste om prachtige streep te trekken over die maagdelijke borsten. Daar denk ik aan als ik naar dit nummer luister :)

Laat aub weten wat u van dit liedje vond, zo weet ik of er vraag is naar meer van dit soort dingen...

Bruce Springsteen - Paradise
 

Geen opmerkingen: